Wednesday, February 28, 2007

R.C. Henry













Okay,...ik mag vrijuit spreken van mijn "nieuwe
werkgever".... ;-)

Een good ol' friend heeft mij gevraagd mee te spelen op zijn nieuwe CD.
R.C. Henry is poëet, schrijver én muzikant,....
Hij speelt voornamelijk dobro en banjo en heeft een voorliefde voor boeken van Bukowski en muziek van Tom Waits!!

Wij hebben ooit samen ons eerste Tom Waits concert gezien in Ahoy. Years back!! En alleen al dat schept een band,...buiten het feit dat ik ook talloze bands samen met hem heb opgericht en weer afgebrand!!! ;-)

R.C. Henry is nu a man with a mission; en zijn missie is het verspreiden van zijn muziek en gedichten. Ik ben er trots op dat hij mij heeft gevraagd om met mijn Pace Bass een aantal van zijn nummers vorm te geven.

By the way,... de CD gaat "Sidewinder" heten. Zodra ie uit is zal ik er hier uiteraard uitgebreid verslag van doen.

Een stukje R. C. Henry at http://www.youtube.com/watch?v=TJ-hU7Kxtw4

No comments: