Monday, April 30, 2007

Gevolgen van een crash

Nee, wees gerust,...de auto is nog heel en ik ook trouwens.
De crash is die van mijn laptop, vorige week. Nog steeds loop ik tegen dingen aan die ik nu opeens niet meer kan. Bijvoorbeeld het updaten van de Coverage Newsflash. Mijn ftp-programmaatje onthield de inlogcodes van de site, dus ik was met één klik online en ingelogt. Maar net zoals alle data op m'n laptop is ook het ftp programma en zijn dus ook de inlog codes foetsie...!! Backup??? Wat is dat ook al weer....oh ja, zoiets wat je eigenlijk altijd moet doen maar nooit de tijd voor neemt...!!

Anyway,...ook ben ik de drivers van mijn bluetooth usb stikkie kwijt (CD moet ergens liggen, maar waar...???). Die bluetooth-stick had ik aangeschaft omdat het usb-kabeltje van m'n Sony Ericsson niet echt meer wilde connecten. Op de site van Sweex (de leverancier van die blauwtandstok)zijn helaas (nog) geen drivers voorradig.
Al mijn "highlife" en "Coverage-backstage" foto's blijven verlopig dus nog ff op mijn GSM staan (en ik heb weer een paar leuke!!!) en de Coverage Newsflash brengt nog ff alleen oud nieuws.

Gelukkig is mijn "Lowlife" een online aangelegenheid, dus dat kan ik van elke willekeurige internet-PC bewerken. En gelukkig kan ik nu dus ff hier mijn ei kwijt om te zeggen dat ik weer een waanzinnige avond heb gehad met mijn vriendjes en vriendinnetje van mijn bandje Coverage. Er is niks mooiers dan met een groepje vrienden muziek te maken voor een publiek dat lekker uit z'n dak gaat!!
En hoe kun je de ochtend na koninginnenacht beter afsluiten dan met; HOERA, HOERA, HOERA,...!!
(al is het deze keer niet voor Bea, maar voor mijn band-maatjes!!! Khou van jullie!!)

No comments: