Monday, October 22, 2007

Druk, druk, druk,....

Ja, wie niet hè...!!
Maar deze week wordt weer lekker heftig!!!

Vanavond heb ik thuis de set van Coverage én Acoustic Brew nog ff doorgenomen. Coby is nu oefenen met Crossroads.
Morgen ga ik oefenen met Coverage, woensdagavond gaan Ruud en ik met z'n tweeën instrumentaal-oefenen bij Ruud thuis (voor Acoustic Brew), donderdagavond weer met Acoustic Brew in het Musicon oefenen en dan zaterdagmiddag optreden met AB op het feest van FC Erasmus, waarna Coby en ik allebei andere richtingen uitgaan!! Coby speelt 'savonds met haar band Crossroads in het HPC en ik moet met Coverage naar de Heeren van Aemstel in Amsterdam!!
Het klinkt heavy, maar mijn beste ervaringen met optredens zijn als je "over the top" gaat. Een weekend met 2 a 3 optredens voelt op zondagavond aan als "heaven"!!!!

Met een beetje mazzel heb ik dan weer een goed werkende GSM (kheb een goeie deal met T-Mobile) zodat ik weer foto's kan maken voor hier én voor mijn High Life!!!!!!

Overigens ging het "spannende" oefenen met Acoustic Brew erg goed! Zoals ik al eerder heb vermeld moeten er nog heel wat puntjes op al die I's worden gezet!!!! Maar als we terug luisteren (ik neem elke oefensessie op op minidisc) dan klinkt het toch best wel goed.

3 comments:

Anonymous said...

Ha die Huber!

Tot mijn schaamte moet ik je bekennen dat ik je blog nu pas lees: wat leuk, man!! Ik ga hier zeker elke dag even op kijken/lezen...!!!! :)

We spreken/zien elkaar snel weer!

Mazzel,
Jeroen

Ron said...

Elke dag? Hoeft niet hoor! ;-)

On topic: denk je nog wel een beetje aan je broodnodige rust?

Bert v. Oorschot said...

Deze week ff niet,...!!! ;-)

--------------------------
Ron said;
On topic: denk je nog wel een beetje aan je broodnodige rust?