Sunday, October 28, 2007

Evaluatie van een druk weekje

Het is nu zondag. Vanaf mijn zolderraam zie ik het al licht worden boven de Soesdijksekade. Kzou eigenlijk moeten gaan pitten, maar ja, die adrenaline hè,...!

Vreemd genoeg hoor ik geen vogeltjes. Het is nu tien over vijf 's-ochtends, maar was de wintertijd niet begonnen dan was het (mijn biologische tijd voor vandaag)gewoon bijna kwart over zes!! Misschien zijn de vogels ook in de war vanwege het verschoven uurtje!!

Vraag; "Hoe kun je twee keer zoveel genieten van optredens in het weekend",...!!!"
Antwoord; door twee te gekke optredens te doen in één weekend!!!
Al het instuderen, oefenen en boze gezichten van de kids omdat papa en mama "vanavond wéér" weg zijn, ...het was het waard.

Voor wat betreft Coverage was het "standaard-leuk"!! Niet lullig bedoeld, juist niet, want in de HvA is het eigelijk altijd leuk!!! En het was vanavond ook weer zo! Volle bak en het dak eraf!!! (en laat thuis...:-))

Met Acoustic Brew was het voor Coby, Ruud en mij iets wat we al heel lang nodig hadden; een echt kritische kijk op wat wij doen en willen. Eerlijke feedback en commentaar. En wat we hoorden was 99% positief, die éne procent was opbouwend kritisch negatief (bestaat dat??).
Voor ons was het een bevestiging dat het misschien wel echt de moeite waard zou zijn om serieus regelmatig te gaan optreden.
De organisatie van SV Erasmus, de geluidsmensen, de band na ons en het publiek waren erg enthousiast.
Dus bij deze;.. Acoustic Brew gaat serieus door naar de volgende ronde!!!!!

Maar voor beide bands geldt (nog steeds) dat goed oefenen essentieel is. Er gaat veel tijd en energie in zitten, maar het is het meer dan waard!!!

En nu ga ik genieten van het after-weekend.De hele zondag een beetje in een heerlijk feel-good roes zweven!!!!!

3 comments:

Ron said...

Mooi sfeer-verslag! De kick van een geslaagde prestatie geeft inderdaad een roes waar je heerlijk van kan (en mag) genieten!

Nathalie said...

Volgende keer eerder laten weten als we er toch bij kunnen zijn he? ;-)

Fijn dat het weer zo geslaagd was!

xN

Anonymous said...

Ook ik heb het gevoel dat we lekker gespeeld hebben.
Ondanks onze foutjes die door Coby gelukkig opgevangen werden en mijn twijfels die ik had, ging het heel erg goed.
Wij gaan zeker door!!

Ruud (AB)