Sunday, December 16, 2007

Coverage in O'Sheas Vlaardingen

Ik had in het begin van de avond eigenlijk weinig zin. Ik was moe, veel dingen in m'n hoofd, kortom, gewoon geen goeie manier om aan een optreden te beginnen.

Nou heb ik wel vaker stukies geschreven over O'Sheas Vlaardingen, meestal redelijk tot zeer positief,...en heel soms over avonden dat ik eigenlijk liever niets wilde schrijven!!
Vanavond moest een uitsmijter worden want het is onze laatste gig dit jaar!!!

Ik geloof nu heilig dat er een Coverage-engeltje ergens daarboven zweeft,...De band heeft nog nooit zo lekker gespeeld én we hadden nog nooit zo'n kikkuh publiek!!!

Er was eerst twijfel of we 2 of 3 sets zouden doen. Uiteindelijk werd besloten om toch 2 sets te doen. Maar ja, ..de avond was zo gaaf (band en publiek) dat we uiteindelijk 8 (ACHT) toegiften hebben gegeven,... dus bijna toch een derde set!!

Maar die toegiften waren voor de mensen in de zaal!! Omdat het een geweldig feest was. Omdat iedereen een good time had!!

Dit is waar we het voor doen,... veel lol, veel publiek en veel muziek!!

Aan iedereen aanwezig tijdens ons optreden; bedankt!!! Jullie hebben het een waardige afsluiter gemaakt van 2007!!!

3 comments:

Nathalie said...

Wanneer wéér ???????????????????????????????????????????????

Nathalie said...

Oooh en je vergeet te zeggen dat je twee fans had die met jou op de foto wilden... (of... gebeurt dat écht vaker??)

Bert v. Oorschot said...

ach,...wat is vaak,...
Je raakt er een beetje aan gewend....!!!! ;-)