Sunday, December 23, 2007

Oude soul

Kennen jullie The Isley Brothers?? Ik kende wel de naam, maar dacht niet hun muziek te kennen.

Nou volg ik dagelijks de geweldige DJ's en de andere geweldige mensen/acties in en om het glazen huis op het Plein in Den Haag. Een waanzinnig goeie actie die 24/7 live is te volgen op http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_live

Ze draaien oa. tegen betaling verzoeknummers. Van de week bood iemand ruim 100 euro voor het nummer The Highways Of My Life. De DJ's gingen uit hun dak en zeiden "die hadden we nog wel voor niks gedraaid!!". Dus ik denk, wow, dat moet dus wel erg goed zijn,...en ehh, ik moet zeggen... sjips,...wat een heerlijke mooie soul ballad!!!! Dus als voorstander van het delen van alles wat je kan delen (file-sharing dus!!!), ging ik op zoek naar een CD van The Isley Brothers en vond deze ook. Greatest Hits!!

En wat blijkt,...eigenlijk ken ik The Isley Brothers heel erg goed!!! Ze hebben megahits gescoord als; Harvest For The World, Caravan Of Love, Love The One You're With, Behind A Painted Smile, That Lady en This Old Heart Of Mine,..., maar het mooiste nummer is toch wel The Highways Of My Life (vind ik)!! Dus deze dudes hebben vele jaren mijn jonge onervaren trommelvliezen gestreeld terwijl ik het niet eens wist!!

Heerlijk,...weer een muzikale vondst rijker!!!!!!

2 comments:

Nathalie said...

Wanneer komt er nou weer eens een nieuw logje?

Nathalie said...

Nou Bert, ik zeg het nog één keer... LOGGEN KRENG!! ;-) Of... heb je tegenwoordig alleen je hyveslog maar..??